Het Toon Hermans Huis Weert kan niet zonder de steun van particulieren, instellingen en bedrijven.  Als kleine blijk van waardering voor deze steun (en als TOONbeeld voor anderen)  zetten wij in deze rubriek telkens een steunpilaar in het zonnetje. Deze keer Stef Mooren van Artvertisement, reclame- en grafisch ontwerpbureau.

Gevraagd naar waarom Stef het Toon Hermans Huis een warm hart toedraagt, antwoordt hij dat voor hem het herkenbare lokale belang een rol speelt, naast het feit dat kanker een ziekte is, die iedereen kan overkomen en die ons allemaal aangaat.

Bovendien zijn zijn ervaringen met het Huis heel positief; het is een heel fijne samenwerking. Over en weer is er veel waardering.

Artvertisement

Een mix van ervaring in tekenen en schilderen en passie voor design zorgde ervoor dat Stef Mooren in 2008 zijn eigen reclame- en grafisch ontwerpbureau oprichtte: Artvertisement genaamd. Sindsdien heeft hij vele grafische uitingen gerealiseerd, waaronder geheel belangeloos een aantal voor het Toon Hermans Huis Weert. Zo heeft Stef de grafische opmaak verzorgd voor de twee Toons Kranten, die in 2016 en 2018 huis aan huis in de regio zijn verspreid. Hij ontwierp ook de banners en de uitklapwand, die bezoekers van de thema-avonden zeker herkennen. En niet te vergeten verzorgde hij de grafische vormgeving van het speciale kookboekje Liefdevol Koken.

Stichting Kei Sjiek Weert

Stef is een van de initiatiefnemers van Perron C, een collectief van ondernemers uit allerlei creatieve beroepen en kunstdisciplines.  Onder andere bekend van de glazen kassen in de voormalige raadszaal van het oude gemeentehuis aan de Beekstraat.

Als bestuurslid van de Stichting Kei Sjiek Weert organiseerde Stef onder andere de ludieke fietstocht RAADGEK!. De opbrengst van deze sponsortocht met quizvragen langs Weerter café’s schonk de stichting aan de Toons Toppers van het Toon Hermans Huis Weert.

Wilt u meer weten over Artvertisement kijk dan op https://artvertisement.nl/.
Het bezoekadres is Beekstraat 54 (Cwartier), ruimte 026.

Terug naar de Nieuwsbrief 2020-01